Деконструкция на хореографския подход на Пина Бауш

„Пълнолуние“ | Снимка: Karl-Heinz Krauskopf

Дона Дейвънпорт има дългогодишни наблюдения върху хореографската практика на Пина Бауш. Тя извлича 15 хипотетични принципа на нейния стил, които предава на новите поколения в танцовия театър.


Дона Дейвънпорт е професор в Hobart & William Smith College (HWS) и е бивш изпълнител, а сега автор, педагог и хореограф от Рочестър, Ню Йорк, САЩ. Преподавателската ѝ дейност и множеството ѝ публикации са насочени към анализ на хореографската педагогика. В Националната организация за обучение по танци (NDEO), Дейвънпорт води конференции и съвместно организира Dance 2050 Think Tank – експертна група, прогнозира- ща развитието и бъдещето на танцовото образование. Съосновател е на редакционни съвет на „Списание за танцово образование“ (JODE).

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites